Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Περίληψη, σκονάκια Φυσικής από μαθητή - υποψήφιο.

Γράφει ο Στέργιος Ναστόπουλος στην ιστοσελίδα "Διδάσκοντας Φυσική στο 8ο"
...Η Φυσική θεωρείται συχνά σαν ένα δύσκολο μάθημα που ολοι έχουν προβλήματα. Ακολούθησε τα επόμενα «κόλπα» για να πετύχεις στις εξετάσεις:
Για να προετοιμαστείς για τις εξετάσεις ακολούθησε την εξής στρατηγικές: Να είσαι προνοητικός και παρακολούθησε από κοντά την ύλη των μαθημάτων. Μην αφήνεις την ύλη να συσσωρεύεται.
Κάνε ένα «σκονάκι». Αυτό δεν χρειάζεται για παράνομη χρήση, αλλά για να οργανώσεις τις γνώσεις και τη μελέτη σου. Είναι μια μορφή μελέτης. Φτιάξε ένα οργανωτή της ύλης που πρέπει να ξέρεις. Αν έχει κενά στις γνώσεις σου, κοίταξε ποια σου λείπουν και να τα
συμπεριλάβεις στο «σκονάκι».

Ιδού μερικά "σκονάκια" από μαθητή - υποψήφιο πριν μερικά χρόνια (εξετάσεις 2004 ή 2005 θαρρώ)
Έχει επικεντρώσει στα βασικά, αυτά που θα του μείνουν την παραμονή της εξέτασης.
Θα μπορούσε να προσθέσει και άλλες σημαντικές πληροφορίες, ειδικά στα σχήματα, ή ακόμη να επεκταθεί σε ορισμένες βασικές καθιερωμένες ασκήσεις.
Αρκετοί απο μας, τους καθηγητές, ξεχάσαμε τι μπορούσαμε εμείς να λύσουμε όντας είμαστε μαθητές.
Θυμάμαι όχι ευκαταφρόνητα ποσοστά αποτυχίας στις φροντιστηριακές ασκήσεις του Α έτους στο Φυσικό Αθήνας, γύρω στο 1970, πως τρέχαμε να αγοράσουμε (με ένα πενηνταράκι) την ειδική τυπωμένη κόλα από το περίπτερο απέναντι (ή από τον Μαζαράκη στη Μαυρομιχάλη) με τι άγχος πηγαίναμε να γράψουμε δυό φορές την εβδομάδα (Δεύτερα και Πέμπτη 12-1 το μεσημέρι αν θυμάμαι καλά) Αφού πρώτα ο βοηθός του Αλεξόπουλου έλυνε σύντομα και βιαστικά στον πίνακα την άσκηση της προηγούμενης εξέτασης, μετά εκφωνούσε την άσκηση που έπρεπε να λύσουμε σε 30 περίπου λεπτά.
Που να προσέξει κανείς, είχαμε το νου μας τι άσκηση θα βάλει μετά.
(Ω τα χρυσά που ' φυγαν νιάτα, με όνειρα πόσα ήσαν γεμάτα)




























Τα υπόλοιπα "σκονάκια" θα μαζευτούν εδώ σε εύλογο χρόνο.

1 σχόλιο:

Olive Tree είπε...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it!
Keep doing!