Η αξία του πειράματος στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών (Simon Blackburn)
Αρκετά παιδιά αποφοιτούν από το Σχολείο (σ.σ. και από το Λύκειο) χωρίς να έχουν διεξαγάγει ποτέ ένα πείραμα και χωρίς να έχουν δει πως συμβαίνει κάτι τέτοιο, και στις περισσότερες φορές να μην έχουν εισαχθεί στη λογική του ανάλογου τρόπου σκέψης. Δεν προκαλεί έκπληξη ότι πέφτουν θύματα αιρέσεων του παραλόγου. Η απάντηση σ' αυτό είναι σίγουρα η καλύτερη εκπαίδευση αν και η παράπλευρη κουλτούρα, το κυνήγι των βαθμών (σ.σ. το παράπλευρο απογευματινό κρυφό πρόγραμμα (Γ.Μ.)) δεν βοηθάει, αφού ΣΜΠΡΩΧΝΕΙ στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, τον ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, την ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ, τον ΘΑΥΜΑΣΜΟ!
Πατήστε να δείτε
Κατατοπιστική ενημέρωση στο πνεύμα των βιβλίων "Ερευνώ και Ανακαλύπτω" του Δημοτικού.
Πως φούσκωσε το γάντι στο μπουκάλι; (για την διδασκαλία της ατμοσφαιρικής πίεσης)
Λαμπάκια σε βάσεις μονωτικού,διακόπτες,ηλεκτρικά κυκλώματα που γίνονται στο πικαιφι(Τροποποίηση κατασκευών από τα Βιβλία Β' και Γ' Γυμνασίου,ΟΕΔΒ 2000,των: Καραπαναγιώτη, Νίκου Παπασταματίου, Φέρτη, Χαλέτσου)
Μερικά τεχνικά: 1)Πατήστε "view" για να δείτε την εργασία. Στον Η.Υ. πρέπει να είναι εγκατεστημένος ο Flash Player 9 ή νεώτερη έκδοση.Παρέχεται η δυνατότητα εγκατάστασης.
2)Πατώντας "full" πάμε σε πλήρη οθόνη, όπου διαβάζεται η εργασία με σχήματα
3)Αν έχετε λογαριασμό (login) στο slideshare πατώντας στο download file έρχεται η εργασία στην οθόνη του υπολογιστή σας,σε μορφή acrobat.
Μεζεδάκια Ντεγκρές
Πριν από 8 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου