ΑΛΛΑΖΕΙ τα πάντα στις προσλήψεις, αποσπάσεις και μεταθέσεις εκπαιδευτικών η υπουργός Παιδείας, ώστε να σταματήσουν οι ρουσφετολογικές διαδικασίες και να καταπολεμηθεί το φαινόμενο των κενών στα σχολεία.
Ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά ακριβώς χίλιους δεκατρείς εκπαιδευτικούς, με ειδικότητες ακόμα και θεολόγων ή μουσικών, απέσπασε φέτος η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στις κεντρικές του υπηρεσίες τη στιγμή που τα κενά στα σχολεία απαιτούσαν άμεση κάλυψη.
Το πλέον παράλογο της υπόθεσης με τα κενά στα σχολεία είναι ότι η χώρα μας, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ για το 2009, εμφανίζεται πρώτη μεταξύ των χωρών- μελών του Οργανισμού στην αναλογία εκπαιδευτικών- μαθητών με 117,4 εκπαιδευτικούς ανά 1.000 μαθητές όλων των βαθμίδων όταν ο μέσος όρος ΟΟΣΑ είναι 76,4.
Και όμως, κάθε χρονιά τα κενά στα σχολεία της χώρας είναι πολλά και οι χαμένες διδακτικές ώρες δεκάδες.
Ακόμα και σήμερα, τρεις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους, η ΟΛΜΕ υπολογίζει ότι πάνω από 1.000 κενά ταλαιπωρούν ακόμα τους μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαφόρων περιοχών της χώρας, ενώ η νέα υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου σχεδιάζει να αλλάξει τα πάντα, προκειμένου να σταματήσει το φαινόμενο των ρουσφετολογικών αποσπάσεων.
Ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά ακριβώς χίλιους δεκατρείς εκπαιδευτικούς, με ειδικότητες ακόμα και θεολόγων ή μουσικών, απέσπασε φέτος η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στις κεντρικές του υπηρεσίες τη στιγμή που τα κενά στα σχολεία απαιτούσαν άμεση κάλυψη.
Το πλέον παράλογο της υπόθεσης με τα κενά στα σχολεία είναι ότι η χώρα μας, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ για το 2009, εμφανίζεται πρώτη μεταξύ των χωρών- μελών του Οργανισμού στην αναλογία εκπαιδευτικών- μαθητών με 117,4 εκπαιδευτικούς ανά 1.000 μαθητές όλων των βαθμίδων όταν ο μέσος όρος ΟΟΣΑ είναι 76,4.
Και όμως, κάθε χρονιά τα κενά στα σχολεία της χώρας είναι πολλά και οι χαμένες διδακτικές ώρες δεκάδες.
Ακόμα και σήμερα, τρεις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους, η ΟΛΜΕ υπολογίζει ότι πάνω από 1.000 κενά ταλαιπωρούν ακόμα τους μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαφόρων περιοχών της χώρας, ενώ η νέα υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου σχεδιάζει να αλλάξει τα πάντα, προκειμένου να σταματήσει το φαινόμενο των ρουσφετολογικών αποσπάσεων.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, περισσότεροι από 10.000 εκπαιδευτικοί έχουν αποσπαστεί από τα σχολεία τους σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου, από την κεντρική υπηρεσία και τις περιφερειακές διευθύνσεις, μέχρι και σε μητροπόλεις.
Η χαρτογράφηση για την αποτύπωση της κατάστασης ξεκίνησε από το ίδιο το Υπουργείο.
Η κ. Διαμαντοπούλου, μόλις ανέλαβε καθήκοντα, ζήτησε από τις υπηρεσίες να την ενημερώσουν.
Σύμφωνα με τους συνεργάτες της, άρχισαν να καταφθάνουν στο γραφείο της πρόχειρα σημειώματα και πινακάκια, τα οποία καταδείκνυαν ένα και μόνο πράγμα: ουδείς είχε ακριβή εικόνα.
Το επόμενο βήμα ήταν να ζητήσει με έγγραφό της από τη γενική διευθύντρια Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης του υπουργείου αναλυτικό πίνακα των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.
Τότε διαπιστώθηκε ότι οι αποσπάσεις στις κεντρικές υπηρεσίες του υπουργείου είναι 1.013 ακριβώς, ενώ 300 από αυτές έγιναν με μια μόνο απόφαση του προηγούμενου υπουργού τον Ιούνιο του 2009 και με ισχύ για τρία χρόνια (για πρώτη φορά!)
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι περίπου 300 από τους αποσπασμένους θα επιστρέψουν στα σχολεία τους, ενώ τις επόμενες ημέρες θα γίνουν και νέες προσλήψεις αναπληρωτών.
ΠΗΓΗ: Τα Νέα Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009
Το επόμενο βήμα ήταν να ζητήσει με έγγραφό της από τη γενική διευθύντρια Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης του υπουργείου αναλυτικό πίνακα των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.
Τότε διαπιστώθηκε ότι οι αποσπάσεις στις κεντρικές υπηρεσίες του υπουργείου είναι 1.013 ακριβώς, ενώ 300 από αυτές έγιναν με μια μόνο απόφαση του προηγούμενου υπουργού τον Ιούνιο του 2009 και με ισχύ για τρία χρόνια (για πρώτη φορά!)
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι περίπου 300 από τους αποσπασμένους θα επιστρέψουν στα σχολεία τους, ενώ τις επόμενες ημέρες θα γίνουν και νέες προσλήψεις αναπληρωτών.
ΠΗΓΗ: Τα Νέα Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου