(από το blogspot ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ)
"Είμαι Β λυκείου και περιμέναμε την ενισχυτική γιατί και πέρισυ που κάναμε μας βοήθησε πολύ.
Εμένα δεν με νοιάζει γιατί το έκανε η υπουργός (μπορεί να έχει δίκιο για σπατάλες και τέτοια) εμένα με νοιάζει να βρει τη σωστή λύση γρήγορα δηλαδή να στείλει καθηγητές αμέσως γιατί λεφτά για φροντιστήριο δεν υπάρχουν και η ενισχυτική είναι για τους πιο φτωχούς. Αυτοί που τα εχουν δεν στέλνουν τα παιδιά τους εκεί αλλά τα σκάνε στα φροντιστήρια.
Και κάτι πολύ σοβαρό που πρέπει να αλλαξει η κ. Διαμαντοπουλου.Εμεις στη Β λυκείου της τεχνολογικης και θετικης κάνουμε 2 φυσικες 2 χημείες 2 μαθηματικά και κοντευουμε να τρελαθουμε.
Αυτο γινεται γιατι παλια τα παιδια εδιναν πανελλαδικες και στη Β λυκειου κατι που καταργηθηκε. Γιατι δεν αλλαξαν και την ύλη?
Βοηθεια και στηριξη θέλουμε απο όσου γνωρίζουν το θέμα.Σύλλογοι καθηγητων,ανθρωποι του υπουργειου, συνεργατες της κ. υπουργου.
Να ξεκαθαρισετε την τεραστια υλη.
Κάντε κάτι τώρα να σταματησει ο παραλογισμος.Δε φταιμε εμεις για τις επιπολαιοτητες τις παραληψεις και την αδιαφορια τοσων ετων.
Καντε κατι αύριο κιολας, σημερα, τωρα!!!
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Μενίδι
2 σχόλια:
Δεν νομίζω οτι του μαθητή του φταίνε οι τόσες ώρες Μαθηματικών, Φυσικής και Χημείας. Μάλλον η δομή της συγκεκριμένης κατεύθυνσης του φταίει. Αν δεν αλλάξει το σύστημα των Κατευθύνσεων με προαπαιτούμενα, εκπαιδευτικές μονάδες για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, κατά τα Σκανδιναυβικά πρότυπα, που τόσο θαυμάζει ο νέος Πρωθυπουργός ή κατι παρόμοιο, πάντα θα υπάρχει το πρόβλημα. Γιατί είναι προφανές οτι ο μαθητής δεν έχει σε μεγάλη συμπάθεια τα παραπάνω διδακτικά αντικείμενα, και μην έχοντας εναλλακτική λύση βρέθηκε στην Κατεύθυνση αυτή. Οσο για την ύλη, όντως είναι τεράστια για τις ώρες που διατίθενται, όμως. Εδώ έρχεται η "σοφία" του δασκάλου που προσαρμόζει τα εξ ΥΠΕΠΘ (ή πώς αλλιώς το λέμε τώρα) φιρμάνια με την πραγματικότητα στο υπαρκτό σχολείο στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση: Το φροντιστήριο στην Ελλάδα είναι θεσμός, είναι μόδα, και όποιο παιδί δεν πάει το θεωρεί μειονέκτημα, ακόμα και αν δεν το έχει ανάγκη.
Ασφαλώς έχεις δίκιο με τα προαπαιτούμενα (κάτι σαν βάση δηλαδή) από την Α, Β Λυκείου για τις εισαγωγικές στα ΑΕΙ ΤΕΙ, ώστε η διδασκαλία να μην απευθύνεται σε ώτα μη ακουόντων.
Θάπρεπε να αναμορφωθεί η διδακτέα ύλη, να απαλειφθούν άχρηστες γνώσεις, π.χ. ασκησιολογία.
Φτάνουν πολλές φορές Χριστούγεννα στη Β Λυκείου και δεν έχουμε φτάσει στο ηλεκτρικό ρεύμα, από επιμονή στην ένταση στο δυναμικό του στατικού ηλεκτρισμού.
Θα μπορούσαν αυτά να διδάσκονται στην κατεύθυνση, άσε η θερμοδυναμική, θα μπορούσε στη θέση της να διδάσκεται σε βάθος η μηχανική που πετσοκόβεται στην Α Λυκείου.
Αρα η κραυγή ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΛΗ, δείχνει καλό για σύνθημα και για πράξη.
Για τα Φροντιστήρια, τι να πούμε τι! τα βρήκαμε, θητεύσαμε σαν μαθητές ή καθηγητές σ' αυτά, ακούσαμε από καθηγητές μας να τα αποκαλούν ...μαγαζιά, μαγαζάκια, αλλά είναι μια καλή λύση, όταν το μάθημα στα Σχολεία αρχίζει συνήθως αρχές Οκτωβρίου και τελειώνει αρχές Μαίου επίσημα για να αρχίσουν οι πανελλήνιες εξετάσεις.
Ποιός γονέας αφήνει το παιδί του να ...ρεμπεσκεύει από μέσα Ιουνίου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου;
Ερχεσαι μετά εσύ να χτίσεις πάνω σε ένα έργο πουτόχουνε δεί, να σκηνοθετήσεις και να θαμπώσεις με το ίδια υπόθεση.
Ενα άλλο βασικό θέμα είναι η μη σοβαρή τεχνική εκπαίδευση στην χώρα μας. Σε κάθε επιχειρηθείσα αναμόρφωση της εκπαίδευσης το μεγάλο ανακάτωμα το υφίσταται συνήθως η τεχνική εκπαίδευση πότε Τεχνικά Λύκεια, πότε ΤΕΕ, πότε Επαγγελαμτικά Λύκεια, σαν να φωνάζει από μακρυά στην κοινωνία ΟΧΙ εδώ.
Θάπρεπε το πρόγραμμα και τα διδακτικά βιβλία της τεχνικής εκπαίδευσης να είναι σε άλλο ύφος γραμμένα, όχι θεωρίες βαριές, με τεχνολογικές εφαρμογές και κυρίως άφθονα πειράματα με τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Πριν χρόνια παραξενεύτηκα όταν πετυχημένος επαγγελματίας με μικρή βιοτεχνία επίπλων - ξυλογλυπτικής προτίνησε να στείλει το γιό του αστυφύλακα, παρά να συνεχίσει στην ανθούσα βιοτεχνία, γιατί όπως μου είπε θαθελε νέα μηχανήματα που στοίχιζαν...
Δημοσίευση σχολίου