Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Πανάγιω, βαρύ ηπειρώτικο.



Τραγούδι από την περιοχή της Κόνιτσας και των Μαστοροχωριών της.
(Οι Γερμανοί μηχανικοί, που είχαν έρθει πριν το 1912, για τα οχυρωματικά έργα στο Μπιζάνι, ρώτησαν σε ποιό Πολυτεχνείο σπούδασε ο Ζιώγας Φρόντζος, ο αρχιμάστορας του επιβλητικού μονότοξου γεφυριού της Κόνιτσας, τους απάντησαν ...μα το Πολυτεχνείο της Πυρσόγιαννης βέβαια. (Η Πυρσόγιαννη είναι ένα από τα μαστοροχώρια της Κόνιτσας με ονομαστούς μαστόρους, όπως και οι Χουλιαράδες, η Πράμαντα στα Τζουμέρκα)

------------------------------------------------
Αιντ’ έτσι ειν ο κο- μωρή Πανάγιω μου
Αι ν’ έτσι ειν ο κόσμος κι ο ντουνιάς
Ορ’ σαν τον τροχό γυρίζει
Αίντε δεν σ’ αρνιέμαι μώρε κρύα βρύση
…………………………
Αι για πάρε συ, μωρή Πανάγιω μου,
Αϊ για πάρε συ τη ρόκα σου
Ορ κι εγώ τον ταμπουρά μου,
Άϊντε δεν σ’ αρνιέμαι μωρε Παναγιά μου
……………………………
Αϊ και πάμε να, μωρή Πανάγιω μου,
Αϊ και πάμε να γλεντήσουμε
Ορ κάτω στην πεθερά μου,
Άϊντε δε σ’ αρνιέμαι μωρέ παντρειά μου.
---------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: